miercuri, 8 ianuarie 2020

DINCOLO DE CER ȘI STELE

                   ----- DOAMNE IARTĂ PĂCATELE MELE, SI ALE NEAMULUI MEU !----


de Eliana Popa
Dincolo de cer și stele,
Dincolo de-a lumii poartă
Înalț dorurile mele,
Rugăciune-n vers pictată!
Dincolo de cer și stele,
Sufletul prin vers mă-nalță,
Șir de mărgăritărele
Pe a lacrimilor ață!
Dintr-o harpă a iubirii,
Vers de rugă, vers de cânt,
Pe altarul nemuririi,
Precum flacăra arzând!
Dincolo de cer și stele
Unde-s fălfâiri de îngeri,
Așez lacrimile mele,
Și-ale lumii, grele, plângeri!
Le adun în vers pe toate,
Lacrimi , doruri, bucurii
Le țes în Eternitate,
Să rămână mărturii!
Adun dragostea-mi din suflet,
Și a rugilor lumină,
Le trec dincolo de tunet
Pe a raiului tulpină!
Dincolo de cer și stele,
Sufletul ades mă poartă
Și-n sclipiri de peruzele,
Îmi aștern iubirea toată!
Sursa foto : Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DACĂ DORITI SĂ URMĂRITI SI CELELALTE BLOGURI ALE MELE