miercuri, 15 decembrie 2021

Plânge... Domnul..

                       ----- DOAMNE IARTĂ PĂCATELE MELE, SI ALE NEAMULUI MEU !----



Plânge Domnul în icoană ...
Îl doare a lumii ...rană. .
Nepăsarea...rătăcirea ..
Păcatul și neiubirea..
Plânge Iisus în icoană..
În frumosul meu Ardeal...
Plânge Domnul și suspină..
Turma-i rătăcită ... iar...
Azi ...venim cu mic ...cu mare..
Venim să cerem iertare..
Pentru multele păcate..
Pentru ...greșalele noastre..
Plânge Iisus în icoană..
În Ardealul meu iubit...
Îl doare a lumii... rană...
Prea mult Doamne ...am greșit...
Vor veni zile amare..
Zile grele pentru ... țară ..
Plânge pentru noi ...Hristosul..
Plânge Domnul în icoană..
Dacă nu ne vom întoarce..
Iarăși la credință..
Vom avea atatea lacrimi..
Și m-ai multă ...suferința...
Plânge Domnul în icoană..
În frumosul meu Ardeal..
Plâng creștinii...se închină..
Iarta-ne Iisuse...iar..
Maria Pintican...
Foto...Icoana Mântuitorului care plânge....
Se află la Cluj intr-o biserică în construcție din cartierul Zorilor..
Sper cu ajutorul lui Dumnezeu să ajung și eu ...să mă închin...să mă rog..să-mi plâng mulțimea păcatelor..să mă rog pentru țărișoara noastră...pentru bolnavi și orfani..pentru cei flămânzi și goi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

DACĂ DORITI SĂ URMĂRITI SI CELELALTE BLOGURI ALE MELE